Běžná administrativní agenda společnosti (pošta, emaily, telefonáty, smlouvy, pokladna, rezervace hotelů, letenek, služební cesty, individuální úkoly, ...)
NUTNÁ ZNALOST ČEŠTINY, ...
Jedná se o administrativní činnost, zajištění běžného administrativního chodu společnosti.
Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
Výkon jednoduchých administrativních a kancelářských činností - evidence, třídění a ukládání informací. Kopírování. Příprava jednoduchých zpráv a korespondence. Telefonická ...
- administrativní podpora
- nutná znalost anglického jazyka
5 týdnů placené dovolené, příspěvek na stravování, penzijní připojištění, životní pojištění, atd.
Souhlas ...
Vedení administrativní agendy společnosti, organizační podpora vedení společnosti.
Zajištění chodu salonu, komunikace s klienty, dodavateli a zaměstnanci.
Spolupráce na propagaci ...
Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
nutná znalost ukrajinský jazyka
Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.